8 Kadını Tacizle Suçlanan Oscarlı Oyuncu : Morgan Freeman

8 Kadını Tacizle Suçlanan Oscarlı Morgan Freeman
Morgan Freeman Oscar 
 Oscar ödüllünün de sahipi olan Morgan Freeman 8 farklı kadını Tacizle suçlanıyor . Suçlayan ise dandik bir kaynak değil CNN . Perşembe günü yayınlanan makalesinde Morgan Freeman'ın 8 farklı kadına uygunsuz davranış ya da cinsel tacize maruz bıraktığı yazıldı .
Suçlamalar ise Morgan Freeman'n 2017 yapımı “Going in Style” filminin çekimlerinde bulunan bir set asistanının itirafı sonucu gün yüzüne çıktı . 16 kadının yapılan görüşmelerde 8'ine Morgan Freeman'ın taciz veya uygunsuz hareket yaptığı öğrenildi. 

Açıklaması

Morgan Freeman yaptığı açıklamada ; “Beni tanıyan ya da birlikte çalıştığım herkes, insanları kasten ve bilerek incitmediğimi ya da onlara huzursuzluk vermediğimi bilir. Bu sebeple kendini, huzursuz hisseden herkesten özür diliyorum, niyetim asla bu değildi.” açıklama bulundu ve bu sıralar yaptığı açıklamada ;
"Salı günü medyada çıkan haberler 80 yıllık hayatımı göz açıp kapayıncaya kadar mahvedebileceği için çok üzüldüm. Cinsel taciz ve saldırıya maruz kalmış tüm kurbanların sesi duyulmayı hak ediyor ve biz de onları dinlemeliyiz. Ancak cinsel saldırı gibi korkunç olayları yanlış anlaşılmış iltifat ya da espriyle bir tutmak doğru değil. 
8 Kadını Tacizle Suçlanan Oscarlı Oyuncu : Morgan Freeman
Morgan Freeman
Şunu söylemeliyim ki ben çevremdeki kadınları, ve erkekleri, rahat ettirmem ve takdir etmem gerektiğini düşünen biriyim. Dolayısıyla sürekli olarak espri yapıp komplimanlarda bulunurum. Ancak görünen o ki amaçladığım şeyi her zaman başaramamışım. Salı günü bunun için özür diledim ve istemeden üzdüğüm herkes için de özür dilemeye devam edeceğim. 
Ayrıca şu konuda net olmak istiyorum: Güvenli olmayan çalışma ortamı yaratmadım. Kadınlara cinsel saldırıda bulunmadım. Seks karşılığında iş ya da terfi teklifinde bulunmadım. Bunu yaptığımı söyleyen her türlü açıklama tamamen yanlıştır."
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski