hangi milliyetçilik ? | köpeklerin çemberi

bu sarıklı postallı insanlardan olabildiğince iğrenirim, bu toprakların en küçük zerresinden en büyük yapısına kadar nefret ederim. hiçbir şekilde onu güzellemem, sevdamın gözü bile bana yabancıdır. 

burası bana yitirilmeyi hatırlatır, yitirmek, insan oğlunun akıldan sonra sahip olduğu en önemli şeyi yitirmek, gençliğini, avcuma dahi gelmeden yanıp kor olan gençliğim. çilekeş ahmakların seveceği türden bir yitirilme söz konusu, tasavvuf ehlilerin kapılarda dizlerini çürüttüğü askerlerin kışlalarda selam verdiği acınası türden. 

bu yüzden nefret hâkim beni ama nedeni milliyetçiliğin son raddesinin nefret olmasından değil, esaslı bir nefret, amasız fakatsız. 

ağızları salyalı köpekler çember tuttura gelmişler, herkes bir öndekini dişliyor ve sırtlan gibi sevinç çığlığı koparıyorlar, götündeki otuz iki dişi umursamadan. olabildiğine şenler olabildiğine keyifliler, ağızlarındaki salyadan nemalanan bi de ötekiler var, çemberin dışında ellerinde havuç ve sopa, çemberi döndür allah döndürüyorlar, pis liboşlar. kılıksız çapsız yüzsüz. 

Fuck All My Homies Are Gone Memes
Fuck All My Homies Are Gone | Memes

bu çarkın yitik yüzü o gencin naçiz cesedi, itler değer vermez ona. genç yaşta tutuşmuş 'bunların' ne olduğunu aklı sır erdiremeden kor olmuş, anka yok. acıyla terbiye edilmiş narin bedenine yabancı bir cisim rotasız kurşun, anka yok. göğsünü delmiş yerde kanlar, anka yok. sıvasız evlere mercedes'ler dayanmış, kocaca bir kadın ağıt yakmakta, ayakta durmakta zorlandığını belli etmemeye çalışan adam, eski bir bayrak solmuş, anka yok. 

bu çarkın yitik yüzü o gencin naçiz cesedi, itler değer vermez ona ve kemirirler bedenini bırakmazlar bir şey, kemirirler ruhunu bırakmazlar bir şey. 

türk oğluyum ben ölmek isterim.                                -kafkasya marşı

en çok da onun için isterim çomak sokmayı bu çarka, en çok da onun için isterim çembere çelme takmayı. bir gün bende de ateşlenecek amansız bir ateş, yanıp kul olacağım temellim bu, anka yok. bu göçmen ruhta ateşi yakacak olan ne olacak bilmiyorum ama zor olacak, çember büyüyor, dişler sivriliyor.
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

2 Yorumlar

  1. Asıl anlatılmak istenen ne onu anlamadım. Çok fazla süslü kelime kullanmışsın. Katıldığım noktayı yazayım. Eğer zorunlu askerlik yada paralı askerlik yapan bir genç, bu işi ülkesi için yapacağını ve sadece tek amacı ülke çıkarları olup bunun için para alacağı yada bunun için öleceğini bilip savaşıyorsa bunda bir sorun yoktur. Ama eğer bu savaş narko çihatcı gruplar ve kendinin terör örgütü saydığı cihatçı grupları silahlandırıp ülke rotası içerisinden silah, uyuşturucu ve insan ticareti yaptırıp bu gruplara silah ve eğitim verilmeye devam ediliyorsa bu durum ne ülke nede birey için bir faydası yoktur. Asıl kar sağlayan cihatçı gruplar ve mafyalar olur. Yazıda Kafkasya Marşın dan olan alıntı bana göre gerçekten saçma ve alakasız olmuş. Bu marş yazılalı 100 yıldan fazla olmuş. O zamanki milliyetçilik yada vatan sevgisi (her ne ise) ile şimdiki milliyetçilik adı altında yapılan yolsuzluklar ile bir tutamazsın. Sana özelden bir sayfa önereyim üstte yazdığım şeyi daha net anlarsın ama milliyetçilik algısını postal yalama yada ırkçılığa düşürmek bence aşırı yüzeysel kalmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatmak istediğim bu halka rağmen şehitler icin halkci olamak zorunda hissetmem, postal yalama olayı bence daha geri plandaydi ki zaten islamcilar ve liboslarra da göz kirptim, kafkasya marşı ise ölmek istiyorum dediği için koydum özel bir sebebi yok. )

      Sil
Daha yeni Daha eski