Seri Daha Ölmemiş | Jurassic World : Fallen Kingdom

Jurassic World: Fallen Kingdom Poster

 Jurassic World serisine karşı ön yargılıydım ve artık bir eski güzelliğini vermediği için seriyi takip etmeyi bırakmıştım lakin serinin çıkan son filminde hata yaptığımı fark ettim ilk filmden sonra izlediğim en iyi Jurassic Park/World filmiydi . Yine de varız hataları vardı . 

 İlk önce filmin yapımcısı ve saireden başlıyorum sonra kendi görüşlerimi size aktarmaya çalışacağım . Film J. A. Bayona tarafından yönetilen bir Amerikan Bilimkurgu Macera Aksiyon serisinin beşinci ve devam filmidir . Yine tanıdık yüzlerle karşılaşıyoruz .

 Filmin yönetmeni işini iyi yapmış lakin bir serinin yönetmenliğini yapmak oldukça zor iş çünkü serinin sevenleri ve nefret edenleri çoğalınca üzerinde sadece filmin yüksek bütçesini çarçur etme korkusu değil birde seyirciyi üzüp kariyerini sonunu getirme korkusu da oluyor .

 Yönetmen önceden korku filmi yönetmiş birazda filme eklemeyi de unutmamış.

Seri Daha Ölmemiş | Jurassic World : Fallen Kingdom
The Park İs Gone
 Film iki arkadaşımızın dinazorların patlayan yanardağdan çıkarıp hayatlarını kurtarmaya çalışmasını anlatıyor lakin ABD Hükümeti bunu pek istemiyor ve ölüme terk etmek istiyor .

 Dinazorları kurtaracağını söyleyen adamlara güvenen iki arkadaşımız kandırıldıklarını anlıyorlar ve olaylar burada gelişiyor .

 Şimdi kişisel görüşlerime geliyoruz . Filmin senaryosunu pek sevdim denilemez mantıklıydı lakin olayların çoğunu küçük bir kıza yükleyip senaryoyu bozmasalardı .

 Birde arada bir saçma ve mantıksız repliklerin yüzümüze vurması ya replikleri çeviren hatalı yada replikleri yazan bilmiyorum .

 Ama filme arada sırada filmin tadını bozmadan farklı açılardan bize dinozorların gösterilmesi çok iyi olmuş . Film orta düzeydeydi çok iyi ve çok kötü değil di ve sonu çok iyi bağlanmıştı.



 Senaryo : 7.3
 Oyunculuk : 9.1
 Çekimler : 9.7
 Akıcılık : 7.9
  FİLME PUANIM : 8.1
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski