kısa deneme günceleri #2

 27 mart 22

lanetli ortalamalık içgüdüsü, kişi en derin dehlizlere sürün yada arşa neil'in yanına arşa çık kalma ama arada ortada. ortalık kişiliksizliktir orada bireyden eser bulunmaz.

----------

28 mart 22

siyasilerin tek isteği nedenler, öyle nedenlere sahip olmalılar ki kendi çıkarları bizim için menfaat maskesine bürünmüş olsun. sen vatandaş o sözleşmeyi kendi varlığın icin değil benim otoriteme meze olmak için imzaladın. çok çalışacaksın çok çocuk yapacaksın ve öleceksin hepsi senin menfaatin için hem benden de yüce bir otorite öylesine buyurmamış miydi sanki.

Galiba Sabah Oldu | Kanal D İrfan Değirmenci
Galiba Sabah Oldu | Kanal D 






ne mutlu hikaye ne mutlu vatandaş. adanmış çetin bir hayat boynu dik, kimileri öyle diyor. ben'ler ise aptallık diyorum. Bir postal ve bir çapa ekseninde nedenlerin köpekliği sonucu ise köpekler tarafından kemirilmek. sınırlarımızı güçlenerek tehdit etti, kendilerini aryan görüp zulüm etti, aah ne acınası yalanlar/nedenler. kimileri saraylarda kimileri mezarlarda.

----------

31 mart 22

çevresine çaput bağlı o çelimsiz meyve vermekten uzak ağaç, onu, tanrıyı, defalarca yaktığımızı sandık. ne kadar da budalaymışız, asılan dileklerden biri diktatör diğeri doğaymış. öldü sanırken başkasına gebeymiş. bu kadar mış arasında tapındıklar değişmiş tapınanlar baki imiş.

----------

8 nisan 22

çok korkuyorum geceleri uykum kaçıyor ve hep o ihtimali düşünüyorum ya matquara'nın kuruntuları gerçekse, hep o özlem çektiğimiz naif son, ölüm, aslında tam bir son değilse. korku kronikleşti kuruntular kurum oldu, hayır inanmıyorum, bir son ebedi bir son, onca var'dan sonra bir yok. bunu da olsun haketmemiş olamaz ademoğlu o kadar da işlemedi ki günah.

----------

8 nisan 22 // 2

erkeklerden çok kadınlar ister ölmeyi ve bu yüzdendir ki kadınlar hep 'tehlikeli' olanları seçer, yolda gördüğünüzde başka aralıklara yol aldığınız o tipler, eşek traşı ve bolca falçata izi. kadınlar bunca romantiklik arasında nasıl oldu da ölümü daha arzular oldu belki nedeni kadınların ölümü daha çok istemesi değil erkeklerin rütbe sevdasından dolaylı daha az ölmek istemsidir. yazık neslimize.

----------

8 nisan 22 // 3

üretkenlik için tuvalet kapısını açık bırakıp da hacet yapacak kadar yalnız olmalı insan, özgürlük çoğu zaman yalnız sıçmaktır.

----------

9 nisan 22

intiharı seçersem şayet ilk işim kitaplarımı yakmak olacaktır en nihayetinde ben cinayetin ardından asla delil bırakmam.

----------

1 mayıs 22

kervan yolda dizilir derler peki olur mu böylesi? kendimi ifade edebilme yetimi kazanma yolunda denemeler başarısızlıklar mi yapmalıyım yoksa bir nevi fikirlerimi o oldukları zihin hapisinde esir mi tutmalıyım? sonuca giden yoldaki kırık dökükler kendini hakikat olarak gösterirse peki? yol sonucu değiştirdi ve ben kendi benliğimi ifade etme uğruna benliğimden oldum, olabilir mi böylesi?

ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

3 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. alttaki sayfanın en altında yazıyor;
      https://omerfaa.blogspot.com/p/hakkmda.html

      Sil
  2. Gerçekten kadınlar daha çok mu isterler ölümü erkeklerden?

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski