tanrının üvey evlatları | özgürlük ve aryanlar

bu yazı 20 eylül 2019 tarihinde yazılmış olup mabadı-şerifimin isteği üzerine az biraz revize edilip yayınlanma kararı alınmıştır.

 biz tanrının üvey evlatları ‘onların’ bin adım arkasında ‘hiçliğin’ bir adım ilerisinde. sahip olamadıklarımız için homurdanıyoruz, yaratıcıya biz öz evlatlarından kayırdığı için sinirliyiz. asabiyiz, mutsuzuz.

 olmayacak düşlere daldık, bi’ baş ağrısı uyandırdı bizi tatlı hülyamızdan, şimdi ise bırakmıyor beşimizi, ellerimize sahip oldu, tam yaratıcıya artık bize de şans verir diye ümit ettiğimizde o tutsak ‘eller’ başımızı arasına alıp sarmalıyor en derinliklere çekiyor bizi.

Bunalım ve Baş Ağrısı | Pexels
Bunalım ve Baş Ağrısı | Pexels







 vandallıkla aldığımız hakkımızı geri veriyor onlara/aryanlara, sarı saçlı mavi gözlülere. bizden üstün olduklarını iddia ettikleri için kılıf bulmuşlar haklarımı ufalayıp önümüze koymaya ve kanatlarımız kırıntılara kanmış, terk etmiş uçsuz bucaksız gökyüzünü karın tokluğuna, terk etmiş tek sevdası “özgürlüğü”, kanmış kandırılmış.

güneş yükseliyor.

 umudumuzu kaybetmedik güneş hepimiz için yükseliyor ama sadece onlar için batıyor. kadim sırdaşımız 'ay' beliriyor kanatlarımızın erişemediği semada. her şey elbet bir gün güzel olacak emelimiz o gün bugün olsun. güneş doğacak ve biz yeniden deneyeceğiz.

-----

kendime sorgu

 yazarken farkındamıydım bilmiyorum ama bazı şeyleri aşırı romantize etmişim, hayatımızın bazı dönemlerinde istemediğimiz şansımız olsa değiştirmek istediğimiz kırılımlar yaşarız. biraz anımsıyorum da öyle bir döneme geldi. yine de cesurmuşum, şuan kalemim kırık ve yüreğim yorgun böylesine güçlü bir cesaret artık kanımda akmıyor. mabadı-şerifim eskisi kadar büyük değil.

sorgu bu kadardı bedbinden önce zeyzek vardı kahrımı çektiğiniz için teşekürler değerli anonimler kod parçası kardeşlerim.

ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski