Hafta İçi Ruh Hallerimizi Tanımlayan Fotoğraflar



 Hafta içi binbir türlü ruh hallerine girebiliyoruz ama genelde üzgün ve hayatı sorgulayan bir ruh halinde olduğumuz değiştirilemez bir gerçek. Bu ruh hallerini kimilerine göre ses , kimilerine göre yazı daha iyi açıklıyor ama bana göre "resim" daha iyi açıklıyor, bu hüzünlü hayatı sorgulayan ruh halimizi. 
Alt Başlıklar

  • Diş fırçalarken uyuya kalmak
  • Pazartesi sabahı uyanınca  
  • Müzik Vol 1
  • Pes etmek yok ama yerde güzelmiş
  • Zirvenin sessizliği
  • *help me 
  • Berkcan parayı vermeyince <GOLD>
  • Mallar yandı
  • Müzik Vol 2
  • Seni arkadaşım gibi görüyorum
Diş fırçalarken uyuya kalmak
Pazartesi sabahı uyanınca  

Müzik vol. 1
Pes etmek yok ama yerde güzelmiş
Zirvenin sessizliği
*help me 

Berkcan parayı vermeyince 
Mallar yandı 
Müzik vol 2
Seni arkadaşım gibi görüyorum
Fotoğrafların açılma hızını azaltmak için  Fotoğrafların Boyutunu Zarar Vermeden Değiştirme  adlı yazıyı kullandık.
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski