Siyahi Atatürk Mü ? | The Magnificent Turk Hakkında İlginç İddia

Siyahi Atatürk mü ?
Siyahi Atatürk'ün Olacağı İddiası

  Bu sabah 2 civarı Dante adlı @coktaseyapma nickli Twitter kullanıcısı hesabında Türkleri anlatacak olan yabancı yapımı The Magnificent Turk adlı Netflix dizisi hakkında farklı bir tweet attı , bu attığı tweet ise küçük bir gündem yarattı .

  The Magnificent Turk adlı Netflix dizisinde siyahi birinin olmasına normalde güler geçerdim lakin bu iddianın daha doğrusu internet trollunun ekşi sözlük gibi sitelerde gerçekmiş gibi algılanıp birde üstüne 14 sayfa yazı yazılması beni bu yazıyı yazmaya iten en etkili sebep oldu .

 Bu ekşi sözlük entrylerine belki yazan yazarlar ŞAKA olarak yazmış gözüyle bir göz geçirdim ama yenide gerçekten inanarak yazmış olma gerçekleri beni sahiden üzdü .

Siyahi Atatürk İddiası
Bahsi Geçen Tweet
 Bu tweeti atan arkadaş - Dante - zaten bundan sonraki tweetinde şöyle bir yorum ekleyerek herşeyi aslında Netflix platformunun reklam stratejisini alaya almak olduğunu gözler önüne sermiş ;

Siyahi Atatürk İddiası
Dante @coktaseyapma
 Ben yinede yabancı What's On Netflix , Netflix Media gibi Netflix hakkında birebir bilgi veren sitelerde araştırdım . Bırakın bu haberi son 3 gün içerisinde " The Magnificent Turk " hakkında bile yazıp çizilmemiş .

 Netflix'in büyümek için ve büyüyen Disney Plus + tehdidine karşı uyguladıkları bu stratejiyi pek sevdiğim söylüyemem ama yapmaları şu an için en mantıklı seçim gibi gözüktüğünü de inkar edemem .

 Aynı stratejiyi DC Comics'in platformu olan DC Universe'te uyguluyor ama yaptıkları işler çok başarılı ve fanları memnun ettiği için göz ardı edilebiliyor lakin orijinali bozulunca insanların tahammülü kalmıyor misal veriyorum Starfire karakteri normalde turuncu tenli olması gerek .

ayrıca yazdığım kısa hikaye denemesi olan 'makinalaşmayı olumlayamıyorum | ilk durum hikaye denemem' adlı yazıya da göz gezdirebilirsiniz.

 DC Universe ise bu karakteri siyahi bir oyuncu seçiyor bir de üstüne yanlış saç ve kıyafet seçimi ile mahvediyor , kısaca orijinali bozulmadığı sürece bizce ve büyük ihtimalle sizin içinde siyahi vs. tiplerin büyük bir sorun olduğunu düşünmüyorum hatta abartılmadığı sürece gerekli şeyler bunlar .

youtubeden izlenecek yabancı diziler

Tweet'e Gelen Yorumlardan Bazıları








 İyi günler , kendinize iyi bakın ...

ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

2 Yorumlar

  1. iyi bir reklam stratejsi mi bilemedim ama görünce bir tuhaf oldum

    YanıtlaSil
  2. bende ilk kez duydum siyahi birini aradıklarını ama anladığım kadarıyla reklam kokan hareketler teşekkürler.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski