kısa deneme günceleri

 23 eylül 21

hayatlarımız boyunca asla ama asla anlaşıldığımızı gerçek manada hissedemeyeceğiz, gözlerine bakarken sakındığınız sevgiliniz rahminden hayat bulduğunuz anneniz kahramanca roller affettiğiniz babanız hiçbiri sizi anlamayacak.

bir gün arkanıza bakacaksınız ve kitlesel bir yalnızlık içindesiniz birileriyle konuşacak birileriyle eğleneceksiniz ama anlaşılmamışlığın yalnızlığında boğulacaksınız.

benim yazgım bu, kader bana bu görevi atfetti kimsenin uğramadığı durakta el sallamak kimsenin açmadığı kitaplarda altı çizili cümleler olmak, cümleleri toplamakta ve devam ettirmekte zorlanıyorum. bilirsiniz işte cümlenin devamı merdiven altı kimsenin okumadığı estetikten yoksun betimlemeler var uzatmaya gerek yok.

----------

26 eylül 21

bir yaratıcıya inanmıyorum doğduğumdan beri tek başınayım ölünce de tek başıma olacağım. yalnızlık bir son değil hep devam edecek bir süreç. bu süreç ise tekil değil olabildiğince de birlik içinde, etrafa boş bakışlar atıp da kendinize evet bu benim yazgım dediğiniz belkide ergenlik olarak tanımladıkları bir safsata.

----------

6 şubat 22

yolun iyice silinikleştiği bir evre gözler de kaptırıyor kendini bu ahenge, kısıldıkça kısılıyor çünkü içten içe o da istiyor. hanın hancının belirsiz olduğu yerde aklediyor evvela olmadığını özgür, yoklukta arıyor o materyalden biçimden uzak bağımsız özgürlüğünü.

İnek Sahil ve Gerçekler | Meme
İnek Sahil ve Gerçekler | Meme



gözler görebildiği kadar kulaklar duya bildiği kadar ruh ise ayrı olabildiği kadar özgür ise maddeye bağlı bengimiz. niye bu kadar özgürlük ile takıntılı olduğumu anlamıyorum belki de bir yerlerde at sırtındaki atalarıma ruhum ulaşmak istiyor, meçhul.

ben bir toyum çileye karşı şaha kalkar savaşırım, makus talihimdir düşmanım.

----------

11 şubat 22

hep en kötü durumlar içinde hayal ederiz kendimizi ve hep dram içerikleri tüketiriz çünkü aslında öyle olsun isteriz, öyle olmalı ki nedeni olsun tüm başarısızlığımızın ve ağlanmak çaresizlik gibi bir çaremiz olsun. ben kötü değilim seçenekler beni bu noktaya itti aslında ben en iyisiyim budur ulaşmaya çalıştığımız zırlak bir hülya, budur umutsuzluğa deva. bol bol zırla ve söv.

----------

12 şubat 22

hissizleşmeyi hissetmeye izahın sınırına geçmeye başladım ve bu sürecin her anı belleğime ilmek ilmek işleniyor parçaları birleştirmeye çalışan mengene bu sefer kudretin iki yandan parçalamak için kullanıyor. izahın sınırlarını tasvir etmek zorunda kalmanın çaresizliği gerçek dışı gülünç şeyler yazdırıyor belki ama hiç yoksa bir seye karşı inancım var ilk defa. birkaç satır ile anlatacağım kim olduğumu daha ziyade neden kim olduğumu, yol varış eş değer.

özgür olmak için çok fazla kayıp vermek adil mi, en dipte en karanlıkta en acınası yerde olmak mi illa özgür kılacak bizi. illa kuyudaki yusuf balina karnındaki yunus.

----------

y*rrak kürek yazım hatalarını yorumlarda belirtirseniz müteşekkir olurum, aramaya üşeniyorum.

ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski