büyük idealler | bizimkinin dönüşü ve çöküşü

duyuyor musun? uzak diyarlardan geri döndü bizimki, bıkkın usanmış ve çekilmez. tekrarlıyor yine bildiklerini eyy yüce olanın gölgesi, aryanların ve arananların elçisi biat ediyorlar sana semaya açılmış zavallı eller, hediyeler vaad et onlara, ellerin biri kapalı, bizimki, evet doğru duydunuz, bizimki

neredeydin diye sormaya varmıyor dilim kayboldu yolda, iğrenç tiksinç yol, kervanlar, tekrarlama, kervanların kurulduğu sarayların düzüldüğü yollar, tekrarlama, neredeydin değil neden geldin? çıkar yüzündeki utanç örtüsünü, seni hain arıyordun değil mi? bir anlam, bir dayanak, bir amaç, bir sevgili, gülünçsün, sende artık daha kötü bir aryan replikasısın, hikaye istiyorsun değil mi? mesih olmak istiyorsun değil mi? o yüzden kapalı bir elin.

Sisifos Meme - Türk Genci iş beğenmiyor
Türk Genci İş Beğenmiyor | Sisifos Meme 

büyük savaşlar büyük geri dönüşler büyük inançlar ve sen bizimki küçük tinler, iç rey şarabını bitir işi, sen yol olmuşsun ve ruhunda yol geçen hanı.

hayata yüzünü döndüğünü gördüm bilindik patikalardan yürüdüğünü ve o gün bağırdım matquara'ya ve dedim, bu düşüklük senin ilahındandır bu yıkıklık senin soyundan, patikalardaki izlerin bir ileri bir geri demek eski yollarınsın sen esiri, süse gerek yok derhâl yakmalı seni.

bu aldatmaca devam edicekmiş he! sisifos da mutlu? inanca inandın ha? ah bizimki, bedbin, alacakaranlık dinmez ince çizgi bükülürde hava düzelmez.

uzun süredir blogumda bir şeyler karalayamadım ki yazılarımı takip eden kimse olmadığı için de pek de fark edilmedi. doğrusu ben bile farkına varamadım. bir yıllık amelelik arasından sonra eğitim hayatıma geri döndüğüm için bir şeyler yazarım umarım. {alertSuccess}
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski