kozalanmak | sıkışmışlık | deneme güncesi

sıkışmışlık hissinden kaçabileceğimi sandım yeterince hızlı koşarsam makinama yeterince kömür atarsam dumanlar aklımı ve ardımdakileri hapseder sandım, beceremiyorum dişlilerim olsun istiyorum insan olmak istemiyorum. beynim kafatasıma sığmıyor, örümceksi zarımda sahiden de örümcekler var, ağ yapıyorlar nöronlarıma ve sadece kaçamadığım sıkıştığın anılarımı sarıyor ipekleri.

ipek bir yorgan isterim kefen değil. sarsın beni ısıtsın, soğuğu bilecek kadar ısınmak isterim, ipek böcekleri tarafından kozalanmak, yorganımı yırttığımda hem sıkışıklıktan kurtulacak olmak ve anlamlandırmadığım benliğimden kurtulacak olmanın dürtüsüne muhtacım, ya ruhsuz tiktak makine yada kaynatılmayı bekleyen ipek böceği.

Bir gün daha başlıyor ama neden |  mem
Bir gün daha başlıyor ama neden | Memes

ümitsizim sıfır takat, en iyi halimin şu anki kötü halim olduğunu bilmenin... siktir et!

yazı yazmak hakkında çok şeyler söyledim bu da yirmi ikinci sefer olsun, nefret ediyorum aptal bir ritüel değersiz, kusmak beni uzaklara kaçırmıyor kozmik bir hapishane, parmaklıklar önümde ama gözümün seçemeyeceği kadar uzakta.

dayanamıyorum.




ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski