Girişimcilere Dizi Önerisi ; Silikon Vadisi Dizisi ve Konusu

 kendi şirketini kurmak isteyen kısmen de olsa asosyal bir gencin silikon vadisinde tutunma ve arkadaşlarıyla kurduğu şirketin sorunlarıyla uğraşma hikayesi ; silicon valley

Girişimcilere Dizi Önerisi ; Silikon Vadisi Dizisi ve Konusu
silicon valley dizisinin konusu
 severek izlediğim ve gelecekte şirket açarsam başıma en fazla neler gelebileceğini gösteren silikon vadisi dizi bittiğine en üzüldüğüm dizisidir . hbo'nun her zamanki gibi yapacaksak en iyisini yapalım kafasıyla yapıldığına inandığım dizinin incelemesi ile karşınızdayım


silikon vadisi dizisinin konusu

 adından da anlaşılabileceği gibi bir teknoloji dizisi olan silicon valley bir kuluçka evinde kazara kendi dosya sıkıştırma sistemini bulan kısmen asosyal olan richard kardeşimizin erlich'in evinde şirket kurmasıyla başlıyor .

 ilerleyen bölümlerde adına pied piper diyecekleri şirketinin kurulması richard'ın arkadaşlarının istemsiz hataları ve dizinin kötü google'u olan hooli'nin kurucusu gavin belson'unun engellemeleriyle iyice karmakarışık bir hal almaya başlar .

 sen kanadalı mısın ? ben kendimi daha çok dünya vatandaşı olarak görüyorum

 talihsiz olaylar sonucu icat ettiği sistemin başkalarıyla paylaşması sonucu richard hendriks kendi ayağına sıkmıştır işlerin onun için daha kötü bir hal almaya başlayınca ise ... buradan sonrası spoiler olacağı ve seyir zevkinizi düşürebileceği için yazmıyorum .

 dizinin sahip olduğu mizahı havayı çok sevdim ayriyeten bu konuya değinmek istedim , kara mizah öğelerinin çok olması hatta hikâyenin buna göre şekillenmesi apayrı bir konu bence çok farklı ve hoş bir mizahı yani var çoğu mizahı diziler art arda birkaç bölüm izlerseniz sıkar lakin bu dizi tek oturuşta çok rahat izlenilebilir .

Girişimcilere Dizi Önerisi ; Silikon Vadisi Dizisi ve Konusu
silicon valley fanart
 dizi eğer sadece silikon vadisinde şirket kurma konusuyla ilerleyip mizahı eş geçseydi sanırım şu an bu dizi inceleme yazısını yazmıyor bile olurdum .

silikon vadisi dizisinin oyunculukları

 dizi sahip olduğu oyuncular ve onların oyunculukları ile de kendini tatmin ettiriyor dizi .

 thomas middleditch yeni yetme daha yolun başındaki ceo rolünü çok iyi oynamış , nedense thomas'ta tam bu tip var bu dizi çekilmeseydi ve karşıma çıksaydı kafamda ilk olarak böyle bir profil canlandırdı herhalde .

Girişimcilere Dizi Önerisi ; Silikon Vadisi Dizisi ve Konusu
silicon valley fanart
 kadro seçiminde çok başarılı olmuş dizinin arkasındaki isimler . diğer oyuncularda bana thomas'ın hissettirdiğini hissettirdi , bu roller için sanki hayata gelmişler gibi . oyunculukları ise de bir o kadar iyiydi ilerleyen bölümlerde gelecek monica adlı amanda crew'in karakterini saymazsak . oyunculuğu ara sıra göze batıyor .

silikon vadisi dizisine verdiğim puan / sonsöz 

 genel itibarıyla diziyi sevdiğimi söyleyebilirim sadece son sezonlara doğru bir karakterin hikâyeden abar topar kalması sinirimi bozdu ama spoiler olacağından dolayı pek bu konuya girmek istemiyorum .
senaryo 8,4
oyunculuk 8,6
görüntü 7,8
akıcılık 8,9

yorum

hikayeyi kendimle bağdaştırmadığım için biraz ön yargıyla yaklaştım ama sırf ellen page için izlenebileceğini düşünüyorum
8.4
Film Puanı
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski