Bu Bloga Yeni Bir Sayfa Açtım ! | Duyuru

 uzun zamandır blog yazamıyordum yazmaya başladığımda ise bu blogta değil de yeni açtığım başka bloglarda yazma fikrinden dolayı bir türlü işleri rayına da oturtamıyordum . en azından şimdilik ...

 bedbin adında blog açtım ama işler yolunda gitmedi bir türlü , sonra farkettim ki benim tek rahat edebildiğim blog 'omerfaa' ve bundan kaçamam . kaçamam diyorum çünkü uzun zamandır ilgilenmediğim için blogta belli başlı problemler oldu ;

- yorumlar sekmesinin çalışmaması
- otomatik google adsense seçenğinden dolayı fazla reklam doluşması
- ad*lt sitelerden gelen tehlikeli linkler

 bu saydıklarımın tek çözümü ise bana iki yıldır kullandığım temayı çöpe atmak gibi geldi . ilk başta mobil ile blog serüvenime devam etmek zorunda kaldığım için gözüme çok büyük bir sorun gibi gelmişti ama google play store'dan bulduğum 'QuickEdit' adlı uygulama sayesinde zorda olsa altından kalktım bu belanın .


 şuan ise blog temam 'beta' olarak sizlerle bazı hatalar olabilir sizlerinde önerileri olabilir bu yüzden yorumlar kısmına beklerim

 tema ilgili kısa bir ayrıntı hakkımda yazısında mevcut

 sonra önceden yazdığım ama içime sinmeyen eski yazılarım geldi , başta hepsini silmeyi düşündüm ama sonra bunun çok mantıksız olduğunu seo/trafik olarak beni çok kötü etkileyeceğini fark ettim .

 bende yazdığım yeni yazıların sayısı sekizi geçtikten sonra tüm eski yazılarımı arşivlemeyi karar verdim . yazdığım yeni yazı sayısı sekizi geçtikten sonra bu yazılar ana sayfada listelenmiyecek ama aramalarda gözükecek ve okunmaya devam edilebilecek. üst taraftaki arşiv kısmı bunun için var anlayacağınız .

 bu arada blogta dizi film önerileri incelemeleri olacak ama ara ara aklıma gelen şeyleri yazmayı da planlıyorum .

 şu anlık aklıma gelen bunlar yorumlar kısmına hepinizi bekliyorum , iyi günler.
ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

2 Yorumlar

  1. O zaman hoşgeldiniz diyelim. Umarım sizin için de iyi olur bu düzenlemeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun değerli yorumunuz için , inşallah güzel bir başlangıç olur

      Sil
Daha yeni Daha eski