yine yeniden osururum aniden

uzun zamandır yazı yazmaya karşı bir direnç içerisindeyim, tamam prangalar gevşedi özgürüm dediğim zamandan bir yıl geçti artık bilmem heves istek kalmadı toy atın ayağı devrik cümleler silsilesinde kırılalı çok oldu belki kim bilir.

yine yeniden demek için belki erken sadece yaşam ibaresi gösterdiğimi bu yüce anonimlik adı altında sizlere hissettirmek için geri dönmüş olmam muhtemel bir gerçek.

ne diyorduk neden gitti yine bu bedbin bıraktı buraları, bilmem bilsemde söylemem zaten yoksa söyler miyim? gecenin bir vakti zoraki bir istek ile üçgen kafa yahudi gibi belirli belirsizlikler ile çaktırmadan anlatmaya mı çalışırım?

Dogmatik uykumdan uyandım WhatsApp mesaj meme
Dogmatik Uykumdan Uyandım| Whatsapp
yok ya yapmam ben öyle şey her şeyden öte farklıyım ben, tv dizilerinden duyduğunuz yavan bir farklılık, özelim ben ama sen değilsin benim özel olmam için senin sıradan olman gerekir, bir kıstas lazım o sensin ben olamam çünkü kaslı zenci söyledi özelim ben ama sen değilsin. ormanlar âleminin işleyişi

ne diyorduk fasulyenin faydaları anonimin ahı

 

 

ömer faruk

yazıyorum bir şeyler anonimliğin gölgesinde kendi kendime, yadırgama beni eyy yolcu, kimi vakit deneme günceleri yazarım kimi vakit kısa hikayeler en nihayetinde buradayız, mecburuz. // kişisel blog yazıları, deneme günceleri, hikaye denemeleri, deneme yazıları, makaleler, film ve dizi yazıları

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski